Máte rádi práci v týmu, ale nezaleknete se ani provést úkol samostatně? Orientujete se na trhu a máte obchodní myšlení? Hledáme asistenta/ku, který/á pomůže obchodnímu řediteli při každodenním chodu oddělení.
Vašimi hlavními úkoly bude:
- Administrativní činnosti pro chod kanceláře
- Příprava zpráv a reportů pro management
- Kooperace na vývoji a implementaci strategií pro zlepšení prodeje
- Spolupráce na vypracování obchodního plánu a stanovení cílů společnosti
- Analyzovat údaje o prodeji
- Vyúčtování knih jízd
Ideální kandidát bude mít:
- Vzdělání SŠ nebo VŠ ekonomického směru
- Velmi dobrá znalost ve všech aplikacích sady MS Office (zejména Excel, Outlook)
- Výborné slovní a písemné komunikační dovednosti
- Znalost Helios Orange (iNuvio) / Power BI - výhodou
- Německý nebo anglický jazyk - výhodou
Benefity, které Vám můžeme nabídnout:
- Zaměstnání na dobu určitou, po zapracování možnost prodloužení na dobu neurčitou
- 25 dní dovolené
- Snídaně formou švédských stolů
- Stravenkový paušál
- Cafeterii
- Další zaměstnanecké benefity